چرخ لنگ تولید
«جام‌جم» از وضعیت قطعه‌سازان خودرو گزارش می‌دهد

چرخ لنگ تولید

منابع خبری از دومین عملیات ضد صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند و اعلام کردند یک شهرک‌نشین صهیونیست در عملیات امروز در رام الله به شدت مجروح شده است.
منابع خبری از دومین عملیات ضد صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند و اعلام کردند یک شهرک‌نشین صهیونیست در عملیات امروز در رام الله به شدت مجروح شده است.
کد خبر: ۱۴۰۵۳۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه از دومین عملیات ضد صهیونیستی در 24 ساعت گذشته خبر داده و گفتند که در عملیات تیراندازی امروز در منطقه «عیون الحرامیه» در شمال رام‌الله یک شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شده است.

تعداد بازدید : 15

هنوز از هویت عامل اصلی عملیات امروز خبری منتشر نشده است و برخی گزارش ها حاکی است که وی توانسته از محل تیراندازی بگریزد.

روز گذشته هم منابع عبری زبان با تائید عملیات ضد ضهیونیستی در قدس اشغالی اعلام کردند که در عملیات زیرگیری با خودرو در خیابان «یافا» در قدس اشغالی 3 شهرک‌نشین زخمی شدند که حال یک نفر وخیم گزارش شده است. برخی منابع خبری از افزایش زخمی‌های این عملیات به 8 نفر خبر دادند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات ضد صهیونیستی دیروز در فاصله 200 متری محل برگزاری مراسم یادبودی برای کشته‌های اسرائیلی صورت گرفته است.

رسانه‌های عبری زبان دیروز گزارش دادند که مجری عملیات یک جوان 39 ساله فلسطینی به نام «حاتم ابو نجمه» ساکن شهرک بیت صفافا در قدس اشغالی است که دیروز به شهادت رسید.

«عبداللطیف قانوع» سخنگوی جنبش حماس در اولین واکنش به عملیات دیروز آن را در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر و هتک حرمت مسجدالاقصی اعلام کرد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز عملیات دیروز را ضربه‌ای جدید و قوی به نظام امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و پیامی برای جنایتکاران و رهبران فاشیست آن اعلام کردند و گفتند که هیچ امنیتی در سرزمین فلسطین برای این رژیم وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها